keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Oon mielessäni jo pakannu




Heippa!!
Mulla on nyt ihan älyttömän hyvä fiilis! Tätä ennen on stressattu, itketty ja aateltu jo kaikista pahimpaa. Mutta nyt kaikki on kohdallaan. Onneks mulla on maailman parhaat kamut ja niistäki osa lähössä vaihtoon, joten tukea on♥ Ja äiti, miten tuun pärjää ilman..!♥
5kk lähtöön!! Apua, vastahan mut melkeempä tasan vuos sitte hyväksyttiin! Otsikkohan viittaa tähän jos Texasiin tai Arizonaan pääsen niin mulla on jo matkalaukku valmiiks pakattu! haha :D Kesäkin lähestyy kovaa vauhtia ja oon ihan täpinöissä :D Kesän suunnitelmat on vielä vähän auki, johtuen osin 'en tiedä mun lähtöpäivää' jutusta, joten elokuulle ei oikein tohi sopia mitään. Näillä näkymin töissä käyn kesäkuun viimeseen viikkoon, viimesenä viikoloppuna sukujuhlat pohjamaalla ja siitä suoraan viikoksi mökille, jonka jälkeen olis sitten matka yhelle maailman tärkeimmistä tytöistä (:
Hirveesti mulla ei vielä oo tullu tätä 'en haluakkaan lähteä fiilistä'. Välillä se pyrkii pintaa esim eilen reeneissä kun otettiin äänestystä powerista (superi vai sm). Mulle toi on aivan sama, koska mä vaan haluan sinne!! Ei mitään väliä missä pelataan tai mitään, kunhan koko jengillä lähetään pitään hauskaa. Itkua tulee varmaan paljon powerin aikana sillä Jesmun ja mun viimenen poweri. Sen näkee sitte...
Sitten vähän tähän päivään. Tosiaan semmonen 2 tunnin koulupäivä takana ja pitäs mennä opiskelemaan vielä noi asiat mitä annettiin kotiin tehtäväks. A on onneks mun kanssa lähössä niin voin sen kanssa hehkuttaa tätä fiilistä! Sillä A:kin vaikeuksien kautta voittoo, jote voittajii kumpiki ja fiilis ihan liian korkeella! Saa nähä sittekku saadaa perheet! :D haha! Tää tunne on vaan niin ihana enkä haluu luopuu siitä!♥ Tuli nyt tosi sekavaa tekstiä taas, mutta en osaa tänään kirjottaa mitenkää selkeemmin! Ens kerralla sitte!

Kaikille tsemppii vielä tähän loppukevään koulurutistukseen!

ps. 2kk yfu valmennukseen!!!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti