torstai 28. maaliskuuta 2013

Only miss the sun when it starts to snow


Oon aivan älyttömän onnellinen ♥

Aattelin nyt tulla tekemään vähän pitemmän postauksen, kun nää edelliset on ollu nyt vähän mitä on :D Ja aikaa löytyy just sopivasti :) Kuitenkin siellä jenkkien päässä mun pitäs osata kertoa mun arjesta, sillä samaa arkea se sielläkin sitten tulee olemaan. Ei mitään, että tänään kävin siellä ja niiiin paljon on tapahtunu.
Eli tänään tosiaan lähti koeviikko käyntiin ja 5 koetta jäljellä. Mutta tässä on onneks parin viiden
päivän 'vapaa', joista sitten 3 vietän töissä :D

Näitten aurinkoisten säitten myötä oon kyllä tullu 10000 kertaa pirteemmäks ja tuntuu ku eläis taas :D haha talvi ei oikeen sovi mulle. Sitä kautta on huomannu kuinka nauttii kaikista pienistäki asioista. Jo koulupäivä jollon jotai räkänaurua siellä käytävälle päästetään tuntuu jälkikätee ihan huippulta, onneks oon löytäny nää tytöt!♥ Kausi on lopuillaa ja joukkueenki kans tuntuu et nyt niit viimesii aikoi oikeesti yhessä.. Vaikka tietää et ne ei oo kellekkään hyvästit, silti jostain tulee ajatus, et kyllä jotai muuttuu ja kun seuraavan kerran nähään, kaikki ei oo enää niinku ennen.. Mä en oo pessimisti, mutta oon muuttanu niin monta kertaa, että tiiän mitä siitä seuraa. Haluaisin aatella toisin, mutta jostain ne ajatukset löytää aina pintaa. Mutta kyllä niitä ilosiakin esimerkkejä löytyy onneks paljon! :) 
Okei, nyt en ala valittamaan siitä että mulla ei sitä hostperhettä vielä oo! :D Nyt on maaliskuu, ei monellakaan oo vielä. Ja maata on näkyvissä jo ihan kunnolla!!! Oikeestaan tuntuu et maata näkyy enemmän ku lunta! :) Ja pian toi vierenen kerrostalo on valmis ja noi työmiehet lähtee, ikää 50+ jokasella, ja saan taas olla rauhassa! :) Paitsi sitte tulee ne asukkaat.. No mut eihän tässä oo kun pari hassua kuukautta.. hui. Ja ainiin :D haha oon nyt kaks kertaa meinannu nukkua ohi mun pysäkin!! En oo ikinä ennen nukkunu julkisis, paitsi joskus jesmun kanssa reenien jälkeen, mut siis meinaan yksin :D Ja mun pitää nyt tsemppaa noitten bussien kanssa muutenkin, nimittäin tänäänki meinasin psykan kokeesta myöhästyy ku myöhästyin ekasta bussista..

Tähän loppuun vähän mulle tärkeitä aiheita keväältä ja kesältä joita ootan jo innolla, mutta joitain sitte vähä haikeil fiiliksillä myös :)
4.5 - 5.5 YFU valmennus Virroilla
2.6 päättärit!
6.6 - 9.6 POWERI ( yheksäs ja näillä näkymin viimenen... :'( )
1.7 - 7.7 mökki!♥
8.7 - 14.7 Tuulian luokse♥ miss u (:
!! ELOKUU !!





4 kommenttia:

  1. Heeei tosi kivanolonen blogi sulla, iteki lähen syksyl jenkkeihin (: www.outinusa.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Sun blogi vaikuttaa tosi kivalta :) Miekin oon lähössä Amerikkaan nyt syksyllä vaihtoon ja on kiva löytää muidenkin vaihtareiden blogeja, etenkin USA:an lähtevien :p

    Käy kurkkaas mun blogi, jos kiinnostais :D

    www.annikaintheusa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Kiitos! Kohtalotovereitten löytäminen on aina ihanaa! :) Ja tottakai kummanki blogin käyn kattomassa!!

    VastaaPoista
  4. Moikka! Mun blogissa on sulle haaste :)

    www.sanna-intheusa.blogspot.fi

    VastaaPoista